Wednesday, October 25, 2017

Ulang Tahun ke-9




Lama tak update tetiba nak berulang tahun bagai.. hehee.. kasik chance la.... hehee... (hah..ni ayu, aku update dah...)

Alhamdulillah, harini 25.10.2017, genap 9 tahun usia perkahwinan aku dan mr.hasben... Alhamdulillah, diberikan kebahagian, 2 permata hati dan dilimpahi dengan cinta.  Pejam celik ja dah 9 tahun... Rasa macam baru lepas tunang je... hehehee...

Tipulah kalau dalam masa 9 tahun tak ada up & down... asam garam rumah tangga la tu... yang penting faham dan hormat pasangan masing-masing. Even sekarang pun kami masih mengenali hati budi.  kalau ada toleransi dan semua ni, InsyaAllah, till jannah... hehee...

So, Mr.hasben, i love you today, tomorrow and forever..... Happy 9th Anniversary!



2 comments:

Ayu Katerina said...

haha happy anniversary uols!! aku ingat lagi.. masa nikah ni aku kt taiwan.. aku single balik masa tu kan hohoho.. tau2 awak dpt anak dulu.. Alhamdulillah moga bahagia sampai ke syurga sahabat!

Mya said...

happy anniversary sella!