Wednesday, June 18, 2008

pissed off...again....

arini kesabaran diuji lagi..

dengan tekanan dan bebanan keja yg makin bertambah, ujian yg satu nih, betul2 menjatuhkan semangat aku.....mungkin aku tak sebijak dan sepandai student yg dah ada doktor falsampah yang telah membuat kekredibilitian aku dipersoal....tapi i'm not that stupid or too old to remember things... aku ingat lagi, aku dah buat seperti yang diamanahkan....aku senirik yg bagi report tuh kat tangan dia... today she claimed that aku tak bagi yg mana mengakibatkan ada effect atas her final report submission....and atas sebab itu, pagi ni aku dipanggil mengadap panel utk cuci segala najis yg dia taburkan....terpaksalah aku mendefendkan diri utk membuktikan aku tak bersalah di hadapan para panel cendekiawan semua... cam masuk court rasanya.....aku dah clearkan bagi pihak aku... terpulang la atas dorang nak buy or not.....

ada org kata aku keras hati..tapi dlm keras hati pun, aku nih cengeng... so, merah gak la mata dek kejadian nih... huhuuuu....sedikit kecewa sebenarnya..huhuu....

No comments: