Friday, September 9, 2011

Addiction..

Skrg sy sgt addicted to moi satin silk shawls.. So far ada 4. All handmades..dari proses carik kain, potong kain sampai la antor tailor.. Tu pun sebab kat umah tadak mesin jahit tepi yg halus tu..

semestinya sgt berpuas hati dgn hasilnya. Sgt cantik & gojes2 skali tudum2 saya itu...cubaan pertama berjaya. Bangga sat akak..heheeee..pasni bleh wat cubaan ke-2 lak dgn kaler2 yg lebih menawan kalbu..

Asalnya cam x confident nak pakai satin silk ni..dalam hati: tak panas ke? Senang bentuk ke? & yg paling penting, sesuai ke ngan muka bulat aku nih? But alhamdulillah, try try belit, wallahhh.. Saya suka..saya suka.. Lagi senang dari pakai pasmina & shawl sifon suma tu.. Surprisingly, x panas pun. Mungkin sebab material dia satin silk, so very selesa..



Maka, ni la gaya saya skrg. Gudbye forever tudung instant (my officer kata tudung instant tu tudung itik..wahahaa..kijam)




2 comments:

Ayu Katerina said...

very the nice one bebeh.. masa tgk gambo raya pun aku cam eh cantiknya tudung dia!!! nak satu ekkekekeee

Sella Shahbudin said...

you'll definitely get one babehhhh.....