Wednesday, May 16, 2012

2nd trimester

sedar tak sedar, dah dalam minggu ke-13.... alhamdulillah..keadaan masih terkawal.. tadak ngidam pelik2 and tadak perubahan pelik2 sangat.. baby bump pun masih kecik cute lagi.. but aku prefer pakai baju yg loose.. selesa... tak sesia beli dress banyak2... this time pregnancy aku suka pakai dress.. masa dompot dulu, asik bersluar je.. hehehe....

dgn dompot pun aku suka bagi dia cakap dengan baby.. mungkin dia tak paham lagi konsep mengandung and dia bakal dapat adik... but comel ja rasa bila dia cakap2 dgn baby...... contoh ayat2 yg biasa dia sebut:

Dompot:   Baby bangun!!! mai main dgn abg aqeel.....
Aku:   hehehe..
Dompot:  Mama baby ni mana mama???
Aku:  Erkkk....

emmm..... esok nak gi clinic... ganti balik appointment yg aku missed tu.. ekekeke....

No comments: