Monday, December 5, 2011

Berbudi pada tanah

Bukan bercucuk tanam kat farmville tapi yg realnya..pakai tanah, baja, benih..kena siram (now dah tak kerap-asik hujan)..

Yess..my berbudi pada tanah telah mendapat hasilnya.. Tima kasih buat mr.hasben tolong beli benih and my dad yg tolong look after my babies time i kat sini..my babies aka pokok kacang bendi dah menjadi.. Aku dah ukur, baru sejengkal pepokok tu, but semua dah galak berbunga & berbuah... Cute... Saya suka..saya suka...

Presenting my babies:

2 comments:

Ayu Katerina said...

Ya Allah sukanya!!! aku kalau dpt rumah tanah2 ni pun aku suka tanam pokok2 mcm ni sbb best tgk hasil.. paling suka pokok cili padi hihihih so balik msia beli rumah ada tanah..b oleh bercucuk tanam gini.. bestnya!!!!

Sella Shahbudin said...

sonok wehhh... kacang kelisa aku pun dah start menjalar...

semalam pi beli benih cabai hidup.. gila mahai cabai la nih.. hehee...