Friday, April 3, 2015

Ramly Burger, R & R Gurun...

Dok ulang alik penang-alor setar, tak perasan lak burger ramly ni dah bukak kat R&R gurun.. tanya pekerja dorang, awal bulan 3 haritu bukak.... restoran nih sebelah ja dengan KFC... so ada banyak pilihan sikit la untuk pengguna lebuhraya....mungkin sebab baru bukak, kfc agak lengang sikit hari tu... benda baru, so ramai la nak cuba...


paparan menu.. tak semua menu available...

bungkusan...

ni la rupa restoran dia...

tak lunch haritu.. beli kombo chicken burger.. ada fries, burger & soft drink.. harga rm7.90..fries okay..tak masin sangat.. sedap

bungkusan burger..

The chicken burger
expectation bila tengok ramly burger nih mmg tinggi... dok bayang cam burger kiosk tepi jalan... berminyak, garing... sayur penuh... dgn sos itu ini.. bila dapat nih frust.. hahahaa..... sah2 la ni fast food chain kan... sapa nak buat burger manual kat awak kan..... cengginila rupa ko akan dapat.. hahahaa.....nak burger tepi jalan, pi beli tepi jalan sana.. hahaa.....

overall okay la...asik burger omputih ja... kasik chance la kat bumiputera lak...support.... 




3 comments:

Ayu Katerina said...

haah kalau aku dpt burger ramly camni pun aku frust! hahahaha aku nk buger mcm tepi jln tuuuu

eddy jaegerjaquez said...

Gua pun frust gak ritu.

azmi said...

Gua pegi makan lamb chop sana terbaeek kot, kalau burger daging biasa mmg la lebih kurang sama ngan tepi jalan, try oblong plak, best kot