Thursday, February 12, 2009

cucuk cucuk

saya baru pulang dari clinic ibu dan anak... diminta dtg kul 8... kul 7.45 saya dah sampai dpn clinic... bak org betoi bendoi, tepat2 kul 8 saya pun masuk la ke clinic... sebabnya bila tanya kat nurse smlm, dia kata clinic bukak jam lapan... tapikannnn.. bila saya bukak pintu, mak aihhh... dah ramai dah mak2 & bapak2 budak dlm tu... saya merupakan pesakit yg ke 16... huhuuuu..... kalo la saya terus masuk ja tadi takde la sampai kebelas2an number saya tu.. hehehee.. takpa.. pestime.. next visit, kul 7 gue tunggu depa bukak pintu...
nurse2 masih baik cam smlm... very helpful & ramah tamah... service pun smbil senyum2... akak suka la clinic nih...... cumakannnnn satu insiden yg tak besh berlaku... gue kena cucuk 2 kali.... sebab pestime tu, akak nurse tu tak jumpa urat... bapak giler sakit masa dia godek2 nak carik urat tu... bleh nampak jarum tu dok gerak2 bawah kulit.... merah gak la mata ai nih.. hehehee.... percubaan kedua, terus memancut darah masuk dlm syringe tu... 1 tube syringe tu darah gue dia amik....lenguh rasa lengan... dah la dua tempat berlubang... tapi takpa la....... salah urat gue gak.. mula2 ada.. pastu lari pi mana tah.. hehehehee.....
next visit, ujung bulan 3 lak..... emmmm...

1 comment:

Ayu RMS said...

hihihihihi comei kene cucuk