Wednesday, July 8, 2009

Dusty...

achoooooo.....hehehee...

yes i know... dah lama ai anak tirikan blog nih..... bukan ai sengaja... tapi tu la... like ai mentioned dlm previous post, saya amat sangat bz...... 2 minggu nih byk sangat menda nak wat.... assignments, new students registration, jadik PA to 3 bosses, check up, appointment dgn doc.... sdikit down...etc...etc... pendek kata, saya sangat capek lahhhh......

tambah pulak skrg di minggu ke 34...even dgn keupayaan yg sedikit terbatas, kerja2 harus diselesaikan jugak sblm saya bercuti nih..... owh ye... saya akan bekerja sampai ujung minggu depan sahaja... lepas itu saya akan bercuti panjang......mula2 dgn abiskan my annual leave... pastu sambung dengan advance maternity leave... pastu tengok dulu la keadaan cmana.... terus dgn un-paid leave kot.....

talking bout my pregnancy, esok saya akan ke clinic utk check up seperti biasa..dan friday ni saya diberi appointment dgn MH.... huhuuu...... ada skit problem ngan kedudukan moi baby..... masa last check up, doc kata my baby dlm keadaan breech presentation..... org melayu kata songsang..... agak risau gak la bila doc kata takut tak boleh lahir cara normal..... tapi tu la...kita usaha la... pray hard..minta doa manyak2....apa2 pun Dia yg akan tentukan....harap2 bila sampai masa nanti, semuanya ok lah......

soooo.. itu lah citanya.....hehehee.....

No comments: