Wednesday, July 15, 2009

Hari-hari Terakhir @ work...

berada di hari2 terakhir kat opis, mcm2 perasaaan bercampur... gembira to cuti panjang, sedih nak tinggal opis, fikir apa nak buat lama2 lepak umah & yg pasti berdebar menghitung hari yg tinggal brapa kerat je lagi....iyap, saya akan kerja sampai friday ni ja... pasni saya sakan bercuti panjang sampai dunno when nak start balik.....

minggu lepas & minggu ni saya mmg agak bz.... dgn check up nya.... owh ye.... baby saya dan confirmed tak breech lagi... last check up kat maternity hospital, doc dah sahkan kepala baby dah turun ke position spatutnya... syukur alhamdulillah.... cerah peluang utk melahir scara normal......

saya jugak dah settlekan semua kursus yg wajib saya hadir utk tawon nih... dah cukup point CPD utk SKT... pasni siapkan SKT dari rumah je la kot.. hehee.....

arini saya sibuk nak serah tugas to PKS.... gud for her gak la... spatutnya kontrak dia tamat end of this month... but since saya akan lama berpergian, tugasan saya akan diambil alih oleh dia... kira rezeki dia gak la......

emmmm..... skrg saya hampir ke minggu ke-36.. not that fit dah esp time nak bangun duduk... tambah2 kalo dok kat lantai.... siksa gak la nak mangun..... emmmm..... mmg patut gak la saya amik cuti awai...... dah bleh berehat2 kat umah sambil kait sarung kaki baby...hahaha...kait sangat la tu... tapi saya agak berbangga gak la.... last weekend saya telah berjaya memotong kain utk buat tilam & bantal baby....kalo ikut mr. hasben, mmg soh beli ja.... tapi mmg saya insisted nak buat senirik for moi baby.....dah siap berjahit pun... siap dah beli kekabu pun..... pas ni saya nak carik kain wat sarung sarung plak.....tak sabar nak tengok end product

3 comments:

Anonymous said...

woih sejak bila pandai wat kerja pompuan hahahahha terer terer

anyway.. doakan ko sihat dan selamat.. lepak rumah on internet la babe.. sunyi ai nnti hehee

dan lagi.. lepas dh selamat dpt anak angkat i tu.. soh la suamimu sms i k..

semoga sihat dan ceria selalu.. amin

~kate

Adrina Adi said...

selamat meneran dan selamat berpantang. insyaAllah semuanya selamat. jangan lupa, paste gambo baby nanti.

kate,
anak angkat ke? kira aku dpt adik angkat baru ler ni. hihi.. ntah apa aku merepek.. haha!

Ayu Katerina said...

hohohohoho blahhh hahaha