Wednesday, January 20, 2010

poor lil munchkin...

saya terpaksa mengoffkan diri disebabkan kesihatan si dompot yg tak mengizinkan... sian dia nemam & batuk2.... memula amik ubat kat clinic biasa ja... but still camtu ja... sian..sian... rasa sesak sgt dengar dada dia.......pagi semalam decided bawak pi specialist.... doc kata byk phlegm... menjerit2 bila dipakaikan mask tu...i dunno la apa nama procedure tu but lil dompot menangis sampai meleleh2 air mata la spanjang proses sedutan tu berlangsung..tersentuh gak la hati keibuan ai melihatkan dia time tuh... huhuu...

sooo..hasilnya, amatlah memberangsangkan... smlm dia tido dengan aman tanpa gangguan batuk suma....alhamdulillah.. arini mommy pun bleh dtg keja dgn aman......

i lap u son....

3 comments:

Ayu Katerina said...

bila la agaknya dpt aku geget pp dompot bolat dot com ni ya?? haih kalau la dpt coti lama.. harus ke penang cari dompot dan kandaq !!

ruined sue said...

carik dompot bleh..tapi kandaq i skit reluctant la...ai dah banned nasik kandaq... ekekeke...

Ayu Katerina said...

hang tgk saja laa hahahahaha