Wednesday, July 9, 2014

uhukkk...

dugaan bulan puasa...demam skali pakej batuk selsema since last friday. makan ubat batuk yg dah ada kat umah ja. tu pun kalau ingat baru makan. tanak bergantung dgn ubat sangat sbb masih BF umar. kang dia tumpang lalok.

ni dah 5 hari x baik, gagahkan diri gi clinic panel. doctor ganti rasanya arini. muda cam baru lepas grad...hehehe...dia cek, temperature mmg demam, 38.1, pastu anak tekak mmg confirm bengkak & dada macam nak penat..mmg la rasa cam nak penat. asik batuk dada pun rasa sesak.... makan dpt lah ubat sebeban siap dgn antibiotik lg. doc kata makan 3 kali satu hari. tapi aku bgtau kata puasa. so dia kata adjustla bg cukup 3 kali. maknanya makan time bukak puasa, pastu kul 12 camtu & skali lagi masa sahur. ok beress....

ni buat keja dgn tak selesa sekali. keja pulak bertimbun. kalo tadak keja, mmg akan mc ja arini. x tahan batuk ja. skali batuk mmg susah nak stop...siksa oooOooo...

Dugaan...

3 comments:

Amanda Suria said...

Itu yg SA lalui sebelum ni...dugaan awal puasa dan dh berterusan sampai sekarang..jumaat pi follow up lg...

Ayu Katerina said...

aku dh sebulan batuk.. ni baru nk ok.. stress gile juga dgn batuk ni

Ayu Katerina said...

aku dh sebulan batuk.. ni baru nk ok.. stress gile juga dgn batuk ni . get well soon ya!