Monday, November 17, 2008

bulan dan madu....

hehehe....agak2 mcamana org bleh start pakai perkataan 'honeymoon' ni ekk?


moi honeymoon tak seperti yg dirancangkan... dek kerana tanggungjawab mr. hasben atas nama 'saya yang menurut perintah' maka plan nak berjalan ke pulau itu terpaksa di pospon... 1hb kenduri, 4-6hb dah kena ulang alik ke intan....dengan dua bijik basikal tergantung kat blakang keta... hehee...agak ralat jugak sebab cuti abis kot jalan camtu ja....tapi wat cmana, exam tu utk kami jugak (ayat sedapkan hati nih..)..cuma dlm masa ulang alik tu..sempat gak la kayuh ke gunung jerai (sparuh jalan ja..giler penat).. pastu naik bukit kat air terjun kat yan... besh gak la....










ari last pas paper tu, terus balik umah, packed barang..gantung basikal...terus ke jetty kuala perlis.... rm10 tu utk sbijik basikal..kalo letak elok2 takpe gak... ni main letak kat depan bot camtu je.. sib baik tak lepas ke laut.. hehehee...3 hari kat sana...pusing kayuh kliling pulau...soping...panjang crita kalo nak cerita suma..letak gambo aja lah.....








1 comment:

Ayu RMS said...

setiap org ada cerita bulan madu tersendiri.. and yours also unique... cycling bersama2 gituk... nice pic babe!