Friday, November 28, 2008

Gadis Melayu?

emmm..last nite saya rasa cam nak nemam..hasil daripada kena ujan shari dua ni kot... so lepak bilik layan tv.... skali terchannel ke tvsemilan... citanya - gadis melayu...
emmm... gue asalnya malas skit layan cita2 realiti camni... tapi since my remote tv rosak, malas la nak bangun tukar2 #... my 1st impression, ada yg nampak cam sincere camtu..ada gak yg nampak cam control2..blakon fake2 gitu....bila part sorang peserta nih, zehra...itu bukan ke si zehra zamri yg i dunno dr apa realiti show tu.. isk... dlm program ni pun dia ada.. iskkk.... dah kurang potensi sangat ke gadis2 melayu kat mesia nih.. asik nak recycle je muka2 yg sama....
and satu part tu, bila camera dok focus time depa dok muhasabah diri tu, aku terpandang sepasang tangan peserta nih...simpan kuku panjang akak tu.. hehehe.... gadis melayu bleh simpan kuku panjang ke?? setahu aku, nenek aku pantang betoi org pompuan simpan kuku panjang...katanya cmana nak wat keja..nak masak, basuh mengemas.... ke nenek aku sorang je yg tak suka pompuan simpan kuku panjang?? emmm.....

---

hehehee..abaikan la omelan gue tu.. sebab skrg gue tengah stress.... exhibition esok lusa ni sangat2 memenatkan otak dan fizikal gue... huhuuuu....

1 comment:

Ayu Katerina said...

aku penah satu ketika membela kuku.. tp ada org belakan la.. ishh mmg sebenarnya tk selesa wpun seksi konon hahahhaha