Thursday, November 13, 2008

Riadah...

sejak dua menjak ni, saye dah start beriadah balik.....asik makan titok ja.. lama2 jadik kayu balak lak.... dengan semangat yg kental, saya memaksa diri menggerakkan otot2 tangan kaki dan punggung untuk pelaburan di hari tua.... bukan utk org lain, utk diri senirik gak... :-p


saya dah ada sebijik mountain bike berjenama JAMIS - adiah kahwin dari mr.hasben - yg saya dah gunakan utk keliling panjat gunung jerai...naik bukit kat air terjun titi hayun (giler mencabar nih) and pusing2 langkawi last week (cam nak tercabut kepala lutut gue..capek banget!!..tapi seronok..)




saya juga dah start main futsal ngan moi colleague smlm... last main bola masa kecik2 kat kg dulu la... ni nak start tendang balik, cam kaki tak bedung la... asik tersasar ja... hahahaa.... mula2 nih takpala...harap2, nanti lama2 pandai la....


ptg ni saya nak pi carik kasut & bola futsal...kasut yg ada cam tak sesuai pakai atas court tu...

2 comments:

Ayu Katerina said...

wah wah wahhhhhh kagum kagummmmmm

aku tadak kaki nk main bola laaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sella Shahbudin said...

hehehe... cabut je kaki2 bangku kat opis ko tu.. hehehehe