Friday, August 29, 2008

20 days...

sedar tak sedar, sudah 20 hari saya menjadi 'sopan'.... sungguhpun tidak sepenuhnya (kdg2, kalut2, kuar umah koboi gak..hehehe) tapi saya rasa sikit tenang la skrg....kalo dulu, nak wat apa pun, buat la... nak pi mana pun pi la...nak pakai apa pun, pakaila.... tapi skrg, kenala pegang tanggungjawab sbg org bertudung...jaga tertib...jaga laku..jaga semua2 la.....

sempena bulan ramadhan yang tinggal shari dua lagi nih, saya telah berazam, utk pakai sepenuhnya... takleh nak koboi2 lagi.... takleh main redah je... kena bertanggungjawab sepenuhnya lah....

skrg ni pun, saya dah selesa dgn imej nih....tak tengok cermin pun dah buleh pakai...pegi mana2, tempat tudung yg saya tuju dulu.... bukan senang weihhh.... nak match ngan baju, pening wooo... kalo biru pun, macam2 biru..biru tua, biru muda, biru air laut... la ni tudung pink aja pun dah 3 lai.... tengok batu2 berlian suma sampai naik juling.... tapi takpalahh.. berkorban la skit... bukan utk org lain, utk kebaikan diri gak...

semoga saya terus diberikan kekuatan....

2 comments:

penny stock lists said...

its good to know about it? where did you get that information?

Azrinah said...

sgt ayu dan cantik sekali..