Wednesday, August 27, 2008

busy la pulakk...

isnin keja, slasa cuti, rabu masuk balik.... sungguh kurang produktif... tapi kejanyaaa mmg x penah abis.. ada saja dok tunggu turn nak diproses....

interview dah lepas... tatau la apa keputusannya.. saya dah jawab apa yg termampu dan terlintas di batu jemala.... cuma cam kial2 skit la... maklumla... dah brapa lamaaa since my last interview..... harap2 bleh la lulus... bleh la upgrade skit gaji pi T2... letih la dok melintang lalu jee....

slasa... pepagi tu decided nak balik kg...memandangkan road-tax gue pun dah expired.. hehee..(malas betoi nak berurusan dgn bank)... so, smlm dgn keta yg tadak roadtax & insurans, gue memacu pulang ke kg..sib baik la slamat perjalanan ku...... sejak dua menjak ni kaya la tokey minyak ngan plus... asal weekend je gue kena balik... banyak urusan lom selesai..... bab road tax dah settled... kaler oren tuh...

pagi2 ni gue balik dr kg... giler tebal kabus... memang membahayakan pemandu2 la... sib baik berjaya kuredah jugak.....
time ni kul 7 lebih dah.....


aisehhh.... sabtu ni kena attend sidang konvo khas la..... i got wedding to attend.. aiyakk....

No comments: