Monday, August 4, 2008

Cerita Kursus...


hehehe.... cam tak caya saya dah berjaya menghabiskan 2 hari kursus saya.... hehhee...

dan bersempena dengan kejayaan saya menghadiri kursus tersebut, saya juga dikejutkan dengan satu berita yg saya tatau nak tafsirkan cmana... takut, gembira, excited, ngilu suma ada......

his side dah decided nak wat bila... they called my parents masa saye tengah bermenguap2an di dlam dewan....sampai umah ptg tu, my mum bagitau, they'll come to mengesahkan da date wis my side this weekend.. aiyakk... ngilu sehhh.....tetiba rasa cam biru2 lak muka...... huhuuu.... apakahh???

owh ye....ada satu cerita memalukan terjadi masa 1st day kursus tu.... saya dengan yakinnya memakai suar jeans dan kemeja kotak2 biru... dan bertudung semestinya menghadiri kursus tersebut... masa daftar kehadiran, gals kat situ takde la ckp apa2... tapi bila masuk dewan, urusetia tu (jantan wehhh) panggil aku gi blakang... ckp takleh pakai suar.... cissss.... mana la gue tau..... kat brosur tadak tulis apa2 pulak... emm....so, spanjang hari tu, saya sorang ajalah yg memakai sluar jeans....hheheehe..... 2nd day tu saya pakai baju kurung la.....

4 comments:

Ayu Katerina said...

lalalalala seronoknya org itewww

dptke aku tgk ko atas singgahsana ek? ermmmmm

Sella Shahbudin said...

Aku akan amat happyyyy kalo ko dtg....

Ayu Katerina said...

i know..tp akan mengundang airmata bila aku kenang.. pengapit aku masa hari bahagiaku...:( nnt comot make up... mcm aku nanges masa kt melaka.. so aku doa dari jauh.. moga sahabatku tidak menerima nasib sepertiku...

Sella Shahbudin said...

tetiba rasa sayu......

aku juga akan tetap doakan kebahagiaan ko.... terima kasih jadi sahabat aku......