Wednesday, January 28, 2009

bek 2 work..

bila dah long holiday, nak start keja balik amatlah malas...pagi tadi saya tolak dari umah MIL kul 6.45am... agak lewat sebenarnya..kalo dari umah my parents, sempat lagi sampai penang around 8... dengan mata pun yg amat berat, dari highway tu terus gue lencong keta ke exit to rumah my parents..hahaha.... gilos tul.... sesuki hati ja balik titok... hahaha....

tadi dekat kul 1 baru tolak balik sini... kat highway, ayu called... dah slamat sampai rupanya dia.... 'tak reti2 nak mai turun sini ka??' hehehee.... sembang gossip ria gelak huha sambil gue membuat aksi F1..hehee.. gara2 kuar lambat tadi la nih.....

yg tensen tuh, bila sampai kat tol bridge, bapak giler banyak keta... giler tul... 1 jam gue sangkut kat bridge.... ni gara2 raya tak abis lagi la nih.... tensen giler... kul 3 baru gue sampai opis...

now saya mengantuk balik....letih mata....

No comments: