Wednesday, June 10, 2009

check up...

arini nurse tu marah ai... marah2 manja ja la.. pasai dah dua minggu dia bagi baby movement punya log sheet...skali pun ai tak tick..... hehehe.... bukan tanak wat, tapi tu la, kita bukan dok saja... pagi2 mmg dah beria nak tick, tapi bila dah start keja, mula la lost count... last2 tinggai camtu ja..... hehehe... nurse tu ckp penting wat log nih...sbb dari situ kita leh tengok pattern gerakan baby.. so kalo ada apa2 problem (nauzubillah) bleh detect awai..... emmm.. pasni ai try wat la....

owh ye...berat badan saya dah naik mengikut piawaian dorang... berkat dari usaha keras mengkontrol makan...berkat kurangkan pi nasik kandaq.. hehehee.......

tapi mlm ni cam nak pi makan capati balik besh sedunia..... hehehee.....

4 comments:

amick said...

sella

buat la log tu nanti jadi macam saya
*sob* tak keep track movement dia,
alih2 takde ajer :(

Ayu Katerina said...

dah dah... jgn cedih2.. dah 2 menanti di sana... :)

cik sella... sila buat apa dr suruh ye.. aku cepuk karang hehehe mak angkat ni dh mula bersuara ni!

Sella Shahbudin said...

saya dah start wat log tu smlm....

emmm...itula digha...saya dah saksikan 2 kejadian dlm masa terdekat nih... dan saya rasa korang sangat kuat.... kalo saya, i dunno la how to face it.....semoga terus kuat dan tabah... insya allah, ada rezeki lagi pas nih....

CathJ said...

Hehehe...teringat pulak time I mengandung dulu...memang rajin buat homework tick2 ni...lol..

Rajin2 buat homework yer... ^_^