Wednesday, November 30, 2011

Kedai RM1.90

tatau la kat tempat lain.. tapi kat area utara ni banyak la kedai RM1.90, RM2.00.. kiranya mostly barang dalam kedai tu harga 1.90 or 2.00 la....  jarang masuk kedai tu.. but smalam aku bawak my sis, dompot & my nephew gi kedai tu.. kat area umah parents aku ja.... sonok betoi memasing tawaf dalam kedai tu... aku pun sonok.. macam2 benda dari harga sembilan posen ada dalam tu.... main amik2 je....

dompot cam masuk syurga la... memainan kecik2.. ben10, angry bird semua ada..... memula aku amik jam ben10 tu kat dia... ok le... singgit semilan je...aku dah ajar dia dulu... kalo amik barang kat kedai, kena letak atas kaunter cashier.. dia pun pi  la letak... pastu dia nampak puzzle angry bird... sukatik dia ja amik senirik pi letak kat kaunter...sebaik la mak ko ni tak bawak ko pi Toys R Us... main amik letak kaunter je, mau botak kepala.. hehehehe......

bila time nak bayar, puas ati gak... barang dapat sebag plastik... bayar baru dalam doploh inggit je.. hehehehe....sonoknya kalo dok kampung...... belanja sangat berhemah sekali.. hehehehe.....


No comments: