Tuesday, October 7, 2008

Kerja Kahwin 1: Hantaran

aku dah siapkan satu checklist yg panjang utk moi big day....

this is checklist utk barang2 hantaran for him....and aku jugak dah sound awal2 kat org tu, dia bawak 5 aku balas 7.. kang bawak manyak2, tak terbalas nanti.. heehehee....

ni antara brg2 yg berlegar2 dlm kepala batu saya... hehehe....

1) cupcakes yg comel itu (confirmed)
2) perfumes
3) his mountain bike gears (helmet/jersey/etc)
4) long sleeves wis tie
5) kasut (menda last la aku nak pilih)
6) quran/sejadah etc
7) chocolate
9) watch (dia nak beli senirik..save duit akak...heheh)
10) fruits

so far ini dulu la... kena finalize dlm minggu ni.. tepak, theme suma dah bagitau kat aunty yg nak wat hantaran tu... dia kata ok... cuma antar barang je kat dia.....huhuu....
gue makin berdebar2... huhuu....

3 comments:

Ayu Katerina said...

rindunye kenangan lalu.... selamat membzkan diri yeeee hehehee

"jgn stress!!!"

Sella Shahbudin said...

hehehe....'bahagia' tu milik kita... tak lama dahh....

Anonymous said...

cik kak,
actually ramai yang believe tak elok kalau kasut yang patut di kaki tu di letak ataih dulang lepas tu siap di tatang berjalan.
hehehe

daliey