Wednesday, October 22, 2008

Kerja Kahwin 1(b): Hantaran

last nite saya telah membawa diri saya menjelajah ke queensbay.... sangat sonok bila soping sorang2... pi mana, naik turun, kuar masuk kedai, takde sapa yg kaco.... agak penat, berenti rehat sekejap... tapi bila pi malam ni, masa amat terhad... takdan nak beli banyak.... saya telah berjaya membeli set body care dari face shop yg di'wrap' cantik dalam kotak...tray utk letak cuppies.... perfume pesanan dari adik saya... tapi perfume utk saya belum beli..dah janji dengan cina tu nak pi lain malam nih...

sejadah, pelekat saya dah beli last weekend... hat lain2 masih dlm perjalanan ke sini.... cuma cam dah terlebih lak barang2 tu... my uncle & aunty pun ada yg bagitau nak bagi..nak tolak kang, kecik ati lak... susah2, pelekat ngan sejadah tu simpan pakai nanti2 la.....

body care set by thefaceshop

cuppies tray

No comments: