Wednesday, October 8, 2008

Kerja Kahwin 2: Favors

hat ni mmg agak memening kepala.. and agak costly jugak.... kalo satu menda singgit.. kalo 1000 dah brapa... emmm.... sib baik la aku dah beli skit2 dari 2-3 tawon lepas..gi holiday memana, menda ala favors nih aku angkut skali.. kawen bila tu blakang kira.. janji beli je wat stock...untuk kesenangan di masa depan... cam skrg ni, takde la terasa sangat kerabakan wallet.....hehee...

favors list:
1. pasu sarawak
2. coin purse from medan
3. bekas telur yg seramik tu...

ada gak yg bermurah hati nak sponsor.... heehe yg ni dah confirmed...
1. telur by my aunt-jihan
2. bunga telur & paper bag by my big bro & sis in law

dengar gak ada yg nak sponsor bunga telur lagi... sonok nye....

weekend ni nak gi kedai kelengkapan pengantin kat seberang jaya tu.. A to Z nama dia...besar gak kedai nih... memacam menda alah pengantin ada sini...dari bunga telur, favors, munga2..suma ada.. and agak berpatutan gak la harga dia...gue nak carik bunga pahar yg cantik skit utk letak kat pelamin...


eeeiiii.. dah nak tawen rupanya saye... ;-p

2 comments:

Ayu RMS said...

card kawin mana daaaaaaaaa

Malaysian Friendship & Trade Centre
8F, San Ho Plastic Building
102, Tun Hwa North Road
Taipei, Taiwan

errr sila hantaq ASAP!

ruined sue said...

hahaha...ingat dah alamat ko ekk?? hehehe..okies...satgi i pi terjah itu post opis.. hehehee...