Wednesday, April 9, 2014

Rezeki #mytesco

sekarang ni tesco ada buat kempen amik gambar @ tesco & tag mytesco. mula2 tag gambar lama dompot dgn mr.hasben..yg tu xdak rezeki. pastu last week camtu lak snap & tag skali lagi... gambar dompot & umar..saja2 ja...kalo gambaq tu keluar kat FB tesco pun dah sonok dah....

masa kat border padang besar yg masa balik dr hadyai tu, on ja tepon masukla Instagram notifications...on of them dari tesco..wahh....debar2..... bukak2 menjerit...terpinga2 anak bujang dua org tu....apasal la mak depa tiba2 histeria kan.... bangga tunjuk dekat mr.hasben..hehee...time2 tu gak PM details kat FB tesco....tataula apa lil token depa nak bagi tu kan..

sampaila pagi ni, GDEX man mai...mmg slalu akula yg sign barang2 courier nih...tgk2 nama senirik...hehee....dari tesco lak tuh....jeng jeng jenggg.....apakah????

bukak2 envelope nampak voucher semata....wahhhhh.....debar2 nak tau nilai....and Alhamdulillah...bolehla buat beli mainan bebudak berdua tu...hadiah utk depa la since gambaq depa yg bertuah kan....

Alhamdulillah...

6 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Wah rezeki tue.. best2!! Tahniah..=D

Sella Shahbudin said...

itu la.. Alhamdulillah.. hantar entry suka2 ja...tak sangka lak ada rezeki..hehee...

Ayu Katerina said...

hahaha apsal aku tk nampak pun gambo ni kekekekekee rezeki anak.. alhamdulillah... :) tahniah!

CikLily Putih said...

congrats, selamat shopping ye

anyss said...

Assalamualaikum,
Tahniah!
tak tau pun ada benda2 gini...rezeki tu

Sella Shahbudin said...

hehee... ayu.. tula.. rezeki depa...

cik lily, dah slamat dah voucher nih...ekeke..

anyss, itula... ingat saja2 hantar gambar utk masuk FB tesco aja.. rupanya ada token utk gambar terpilih... again.. Alhamdulillah... rezeki...