Tuesday, December 16, 2008

babak baru...

ini adalah salah satu berita terbaik utk penghabisan tawon 2008... banyak perubahan dlm idup yg telah dibuat dalam tawon ini... memasuki alam perkahwinan merupakan langkah terbesar yang aku ambil dlm hidup dan berita kehamilan merupakan kemuncak pencapaian terbaik gue sepanjang 29 tawon hidup ni...alhamdulillah...terima kasih Tuhan atas kurniaan ini...

mengikut perkiraan Dr. (based on my last period) kandungan skrg telah berusia 5 minggu... dan saya dijangka melahirkan pada 17 Ogos 2oo9... berdebar, suka, excited suma bercampur2.... saya dibekalkan dgn nasihat dan tidak ketinggalan vitamins...so, skrg pagi2 dah kena telan pil2 ni suma lah..... takpalah, bukan utk org lain...

saya jugak dah membeli sekotak susu ibu2 mengandung... cam malu2 kambing ja masa nak pilih2 susu... org tengok badan slim lagi, tapi beli susu ibu mengandung.. hehehe... takpaaa... skali lagi, bukan utk org lainn.....skrg ni anything for u....mommy tebalkan muka... besar nanti kalo ko tak kenang, mau aku debish2 perut ko.. heheee.....


3 comments:

Ayu Katerina said...

oi belum kuar nk debish dah hahahha take care dude!

Anonymous said...

congratzzzz

tp pengalaman dr kengkwn da preggy. doc dorg tak galak kan sgt menom anmum tu psl manis. if nak menom.. 1 gelas sehari je..

lagik bagus menom anelene.. sbb nnt baby share kalsium dgn mommy kan

;)

take care

Sella Shahbudin said...

hehehe..mekasih utk nasihat... saya abiskan je kotak kecik ni dulu... pasni saya menum fresh milk lak...