Monday, December 15, 2008

Wang Kelian

last saturday gue balik umah my in laws.. pagi2 saya ngan mr.hasben tatau nak wat apa..so decided to go to wang kelian.. dengar cita besh... kul 11 kuar umah... giler berbukit bukau jalan dia... siap ada selekoh maut bagai... ngilu gak sat....


sampai sana... tengok belah mesia.. emmm.. ok lah... ala2 pasar pagi gitu..... tapi mana rock soping belah mesia kan...lintas border, masuk belah thailand... iskkkk... bapak giler lagi tak besh... pasar malam kat kg gue lagi meriah rasanya... gue beli mango je dua kilo... pastu ajak mr. hasben balik cepat2... nyesal mai jauh2....takmo pi dah pasnih...





untuk mengubati kekecewaan, mr. hasben ajak pi padang besar... ok gak la.... lagipun tadak menda nak wat haritu... sampai sana, ujan punya la lebat...agak terbatas skit la nak jalan2... kat sini pun tak beli apa2... just jalan2 carik penat je... hehehe....


last2 ajak hasben balik makan laksa kat kuala perlis... giler besh gak laksa kat perlis nih....restoran tu kalo tak silap Kak Su Laksa Beras nama dia.... sangat sedap..tahap makan kat umah rasanya....

1 comment:

Ayu Katerina said...

aku rasa perlis tade apa yg tk sedap hahahahaha