Tuesday, December 2, 2008

SKT & APC

cerita bab skt....semalam saya baru dpt gambar masa APC last year.. mencik tau.... dah dekat stengah tawon, baru nak dpt.... aku ingat lagi... majlis APC shari sblum sent off ayu to taiwan... ptg tu, pas abis event, gue cepat2 gi kejar bas.. hehee... and ada org yg amik saya mlm tu kat pudu & ngantor saya pi umah adik saya.... emmmm..... esok tu, saya pegi klia ngan adik saya.. babai2 peluk cium suma ngan ayu..pastu org tu dtg amik saya kat klia...

hehehe...masa tu gak la i met raja for da first time..(sure ayu nak muntah bila sebut nama nih)... hehehe... siap kasik kad bagai soh aku email gambo... hehehe..tak kosa aku.... mana aku campak dia nye call card tatau la.. hehehe...

hehee...takmo arr crita pasai raja nih..tak besh..bikin semak my blog ajaa... hehehee..... sooo, gambar ni baru dpt ptg smlm..cameraman tu mai carik... hehee...agak terkejut jugak dia dgn my new image.. hehehe.... hijrah banggg......

emmm... cam kena sabotage je gambor ai nih.. apsai la depa pi snap time vc dah kalih muka... mencik ai tau.... dah la tu la satu2 nya gambo yg ada...... tapi tak kisah la..gambaq ni gue dah letak kat cubicle, mengadap ngan muka ai... motivasi nih.. utk keja lebih kuat... entah bila tawon bleh dpt award nih lagi... emmmm

1 comment:

Ayu Katerina said...

wowii lawa gile ko masa hari APC tu.. :) tp saya tanak ingat hari keberangkatan saya tu... too much with emosi rite heheheh