Monday, April 13, 2009

Bulan ke-5

melangkah ke bulan ke-5 kandungan.... dari sehari ke sehari, saya makin teruja dan berdebar-debar pastinya..... hingga ke saat ini saya masih belum mengetahui jantina anak... mula2 tanak tau... but bila gi soping complex, tengok baju baby, terasa gatai tangan ja nak membeli..... tapi kang beli baju baby boy, kuar lak baby gal nanti... hehehee.... cuma bila dah bkenan sangat, beli gak la ala2 rompers gitu....

asalnya nak gi scan last weekend, but mr.hasben sibuk ngan pelancaran hari apa tahhh..... weekend nak mai ni lak dia nak pi melompat ataih bukit kat langkawi nun... so the earliest boleh pi weekend satu lagi la... emm.... sabar...sabar....... saya tak kisah.... laki or pompuan pun saya terima ja... cuma bila tak gi scan ni, cam satu kerugian lak takleh tengok baby masa dlm perut lagi... cmana la agaknya rupanya nanti..hehehe......

adehhhh.... dok sibuk cita pasai dia, bukan main lagi dia bergumbira kat dlm... terkejut ai dek tendangan manja dia nih.... heheheee...... sblm ni bleh rasa ja baby gerak...skrg, bila tiap2 kali dia gerak, leh nampak perut gerak2 skali... heheheee...... terharuuu giler dibuatnya..tak sabarnyaaa nak tunggu lagi dua minggu.... hihii....

2 comments:

Ayu RMS said...

hihihihi tk lama dah nk jd mommy.. kejapnya masa berlalu...

ruined sue said...

itu lah.... sebab takde morning sickness bagai kot... smooth ja la perjalanan..... aku keja pun sampai ujung bulan 7 ja... pastu balik dok kg diam2.. hahaha