Tuesday, May 5, 2009

cocok again...

mlm tadi belek2 buku appointment check up, rupa2nya appoinment saya arini.... mati2 saya ingat ari kamis...... sib baik la tergerak ati nak belek....

pagi tadi saya bangun awal skit dari biasa.... 7.45 dah siap tercongok kat depan clinic....masuk2, kompomkan ngan nurse tu pasal date..slalu ari kamis, bila kena dtg ari lain, heran la gak... bila nurse dah kompom mmg arini, trus amik number.... number 2 tu.. hehehe.....arini ari cucuk baby gak... so, ada la 2-3 kerat parents ngan nenek2 dtg bawak cucu dorang utk cucuk....

wat routine check up.... owh..... saya naik lagi dua kilo.. muhehehe... patut la cam bolat smacam ja rasa skrg... hehehe...... Hb pun dah turun skit....last check up 12.9..this time tinggal 12 ja..... takleh skip makan vits lagi la.... heheehe....pastu yg tak beshnya, bila nurse kata kena cocok 2nd dose utk kancing gigi tu... iskkkk...... tadi dah cucuk amik darah kat jari... ni nak kena amik satu dose kat bahu lak.... teringat dulu 1st dose...3 hari tak ilang lenguh........ huhuu...... masuk kali ni, dah brapa kali dah badan i kena cocok2..... tiap2 kali appointment mesti kena cocok..... adeh.....

settle suma at 9am... moi next appointment on 27 may....kena control makan la start arini.... spatutnya naik 1 kg... ni ai naik 2 kg...nasik kandaq kena stop dulu la...hehehee.....
----
owh ye... mlm tadi saya dapat makan baked macaroni yg paling sedap sedunia.... hhehehee.....tenkiu la wat org yg susah2 watkan kat ai...sure takut kalo aku kempunan tak sempat makan tu... hehehehee...

No comments: