Tuesday, May 19, 2009

When baby kicks...

wohooooo.... moi baby just kicked moi tulang rusuk... giler ngilu........tersentak ai sekejap dari kemengantukan....a boy is always a boy..... lasak bebenor... but i suka.... his every single move bisa buat saya tersenyum gembira..... semoga moi baby akan terus membesar bagai johan.. sihat dan kuat....(masa menaip ni pun moi baby dok wat aksi lasak kat dlm....hehehehe)

skrg saya di minggu ke-27.... tinggal lebih kurang 13 minggu saja lagi...... tak sampai pun 3 bulan utk saya menikmati detik2 indah seorang ibu mengandung..... pasni perjalanan pasti lebih mencabar.... saya tanak pk banyak sangat.. cuma menikmati sebaik-baiknya peluang yg ada nih.....

friday ni saya balik kg....dah dua minggu tak jumpa nih, mesti mr. hasben terkejut tengok mommy and perut yg makin bolat nih... heheehee....

2 comments:

Ayu Katerina said...

yey jumpa mr asben msti best la tu hehehhee take careee

Sella Shahbudin said...

hahaha... haruslahhhh wehhh....