Thursday, March 12, 2009

2nd check up

saya baru pulang dari clinic ibu & anak... arini kuar umah kul 7.35...sampai clinic, 7.45...saya dpt nombor ke-3...last check up, number 16.... kali ni pemeriksaan berjalan lancar... start 8.10am, kul 8.45 dah settle suma dah....

amik darah, air kencing.... aunty misi tu tekan2 perut, ukur apa tah... and yg paling besh dengar jantung baby (giler teruja dengar bunyik jantung ala2 kuda berlari itu..heheheh).. cuma tak besh nya, saya telah menaikkan berat badan lebih dari sepatutnya... 2kg tu... ni la gara2 lupa diri makan tak hingat sblum nih... bila dah sedar, dah agak lewat dah...dah banyak dah lemak2 terkumpul...hehee... so pasni kena jaga makan dengan penuh disiplin lagi la....

arini moi colleagues gi brekpes kat mamak... tanya gue nak pesan apa tak... dengan konfidennya saya kata, tamau... hahaha....

1 comment:

Ayu Katerina said...

harini ai ada lunch rumah bos .. jgn ko kebulur ye cik kak heheh bfast is a must!!!