Tuesday, March 3, 2009

sambungan sikit lagi....

cerita kak gayah lagi...

emmm...saya dah siasat...kompom... kak gayah adalah tukang cuci merangkap ketua pada tukang2 cuci kontrak kat sini.... sah2 dia bukan staff uni nih... sah dia tadak hak nak marah2 kat staff sini.... sah dia tadak hak nak persoal kewibawaan aku!

tadi saya tanya ngan staf department bawah...abg ni mmg suka nyakat2 gue..so, bila dia dengar, dia pun cam hot smacam la... dia suggest aku report kat org atas....siap offer nak tolong report... but aku kata kata takpa la.... aku report senirik....report mmg tetap report...tapi sblm tu nak tau gak la sapa dia tu...kalo staf gak, malas la nak panjang2... biar org buat kita, tapi jgan kita jadi sama gak cam org tu..... tapi bila dah tau dah sapa dia nih, emmmm.... aku rasa aku ada hak nak mengadu.....

oklah... saya nak sambung wat keja.... arini saya sangat busy....

1 comment:

Ayu Katerina said...

wooo elok dibuat gitu.. rasakan gayah!