Monday, March 2, 2009

rentetan sakit ati...

saya dah sejuk skit..baru ja menyejukkan tekak dengan ice lemon tea + honey chicken noodle kat the ciken rice shop.... dan 1 scoop jamoca almond baskin robbins sebagai dessert.. hehehee.....melampau tak lunch saya?? hehehe....
saya jugak dah menceritakan pasal hal ni kat my officer & colleagues yg pegi lunch skali.... nampaknya, semua dah penah ada pengalaman kena hambur no heads or tails ngan kak Gayah bengong nih except my officer tuh...... mungkin sebab dia org baru kot..... so mmg perangai meroyan kak gayah nih dah diketahui umum la..... iskkk... pasaipa la aku lak yg kena arinih???

saya jugak dah call org yg menempah nak guna dewan last sunday tu... dia kata tadak problem apa pun, dia mai dewan dah bukak.... so wut da point kak gayah nih nak bising2 kat aku lak..... sah2 org keselamatan dah aware pasai tempahan nih... just dat, depa ni tak inform kat org2 cuci nih ja...... tu masalah depa la kan..... iskkkk....mmg hobi kak gayah nih gaduh ngan org rasanya...

4 comments:

Anonymous said...

kalo gitu care nye mmg kaki gado la kak gayah ni.. perasan best....

Ayu Katerina said...

kalau aku soka sgt la hihihi ribenkan aje molot kak gayah tu sella huhuhu

Sella Shahbudin said...

dengarkan suaranya, mmg kaki gado dia nih...

eemmm... kalo kenai senang la nak riben2 kan cik kak oiii...

yg aku tak paham, ada gak la org camnih...ngan suma org, kenai ka tak, suma pun nak wat musuh...aman ka idup dia camni????

Ayu Katerina said...

org jenis gini kalau tk gadoh dia sakit... jadinya dia cari aje jln nk gado.. so abaikan ye ibu mengandung.. jgn marah teruk2 sgt.. hehehehe