Friday, March 20, 2009

jeruk halal...

tadi brekpes agak lewat..kul 10 baru hegeh2 nak gi carik makan.... alang2 dah lewat, brunch terus la...pegi medan suri...makan nasik kat gerai mamu...aku suka betoi lauk gerai tu... lauk dia kena dengan my tekak.... cam slalu la...nasik separuh..amik paru masak kicap, rebung masak lemak cili api and kerabu mangga... semua baru 3.50...kekenyangan gue seketika.... gambar tadak...sebab takmo menyiksa perasaan sahabat saya lagi.. hehehee...

pastu saya singgah kat gerai belakang... since moi colleague nak beli jeruk, saya pun amik la buah pala 1/2kg utk moi MIL.. dia suka sangat jeruk pala tu.... skali skala kena la bagi buah tangan ka mak mertua kannn.. heheehe....and amik asam itam apa tah utk ai...hat ni amik 100g je..... rupa paras asam ni mmg tak cantik... tapi agak sedap gak la.. masam2 manis...... la ni senang la... kalo rasa nak makan jeruk, pegi je kat medan nih... dekat pun dekat...dahtu sah2 halal pasai buatan bumiputera....hat kat bazaar tu mmg la sedap...tapi tadak org melayu yg juai.... hat org melayu buat nih, bleh la makan tanpa was2 kannn....


4 comments:

Ayu RMS said...

heh bawa2 le besabo dgn entry makanan ko tuh.. jahak! heeheh

ruined sue said...

edisi entry makanan besh, tunggu pas weekend nih.. hehehehee

Anonymous said...

cik kak, inai blom ilang ka?

ruined sue said...

heheehe....inai tinggai ujung2 jari je.. heheehe....