Friday, March 6, 2009

busy banget!

giler arrr minggu nih... ngalahkan octopus gue dibuatnya (uiskk...terbayang tako tao octopus kat jusco)....gue kena jaga 2 station..pasai PA sorang lagi pi workshop...pastu dgn keja yg makin menimbun... owh ye, bulan ni last aku service boss nih... pasni ganti boss lain pulak..banyak gak la nak kena clear file2...letih akak dibuatnya....huhuu...cuma agak sedih gak la...sebab dah bertawon gue jadik PA dia....banyak kenangan & pengalaman...harap2 boss yg baru ni, menyenangkan gak la....

emmm... saya masih di opis nih.... tadi dorang tukar pc baru... tak sempat la nak lari awal... kalo balik kg time ni, mau nangis la nak queue masuk bridge.... adehhh..... dari stress kat sana, baik berehat2 kat opis sambil transfer balik file2 & instal balik applications yg depa lupa nak install...

adehhhh...lapar..... baru ku ingat...last makan masa brekpes tadi... mau dinner apa ya???

1 comment:

Ayu Katerina said...

hihihi i tau u bz.. nyampah!

ai mlm ni diet gak... menum melo aje looo huuuuu