Thursday, March 19, 2009

kisah wanita hamil..

mlm tadi, asalnya tanak makan dah... tapi tetiba terkenang lak laksa hat ms.kate dok crita2kan tu.... maka, kul 8.30 tu, saya pun kuarla pi pasar malam dekat ngan umah saya tu... hajat hati nak beli laksa la... tapi laksa yg besh itu dah slamat tinggal meja kosong ja... iskk.. nak makan apa pulak ekkk... jalan punya jalan, nampak gerai sup + nasik ayam... dolu2 slalu makan moi sup kat sini.... saya pun mengorder moi sup ayam... makcik tu kata ayam dah abis.... tinggai daging je... saya takde la ralat sangat, but berfikir sejenak berkira2 la nak amik moi sup ke bihun sup..... tapi dalam saya dok pk2 tu, saya rasa makcik tu cam serba salah la kot sebab kata tadak kat wanita hamil... so dia pun offer, "kalo boh ayam goreng hat nasik ayam takpa tak nak??"... hehehee.. saya pun cam org ngantuk disorongkan bantal, terus kata ok...

heheehehee..... penangan ibu mengandung.... org nak kata tak pun tak sampai hati.. heheehee

No comments: