Thursday, March 19, 2009

udah dapat dong..

tadi kul 12.30 saya telah 'mencurik' sedikit masa utk ke mall.... asalnya nak pi qbay... tapi tiba tingat kalo pi sana, mau kul brapa nak bleh balik... dah la beasr alam, banyak pulak menda menarik dlm tu....friday ni la kot baru pi lain....so, saya telah melencong ke sunshine.. situ pun manyak baju budak2.... saya telah menangkap selai gown poney... sangat gurly gitu... sesuai la utk bday party dia... pastukannnnn....masa saya nak beli wholemeal bread, saya nampak ada gerai dlm tu... ala mini fudcourt la.... kat situ kannn.. ada jual laksa.... tanpa melengahkan masa, bayar duit roti je, terus cabut ke gerai tersebut dan memesan sebungkus laksa....

balik opis terus gue bukak bungkusan kat pantry... rupa takde la menarik sangat... rupa2nya....rasanya pun sama naik ngan rupanya.. hahahaa... ntah laksa negeri mana dia wat tatau la... bau cam laksa belah kedah...tapi cair mengalahkan laksa penang... rasanya.. emmmm..... so so la.... weekend ni gue balik makan kat kola perlis la..laksa che su kalo tak silap.. giler tangkap lentok... hehehehe


1 comment:

Ayu RMS said...

yaa tgk pun tahu... kalau tk pekat bukan laksaaa.. tu air asam hahahaha